Seesnake Startet 25.Juli.2010 Del på Facebook Startet 25.Juli.2010 Hei på dere. Jeg oppdaget i dag at fenderlista mi ikke er helt tett? Satt bak i akterkabinen og så det drypp ut av skjøten på glassfiberen.(har tatt av alt av pus da jeg snart skal pusse opp denne)Tettet i gjen med tec7 og det stoppet å dryppe. Men da lurer jeg på om jeg bør gå over hele Fenderlista? Fenderlista mi er skrudd på som bilde viser. Ser at den har sluppet 1mm fra skrogrt enkelte steder,men merket det først i dag da det regnet . Går det an og løsne skruene til denne lista og fylle i noe tetningsmiddel der hvor lista er slakk?(1mm slakk)og er dette gjennongående teskruer tro? Det er rustfrie skruer på hver 10 cm tror jeg. se bilde av min fenderlist. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 26.Juli.2010 Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 Normalt sett skal ikke fenderlista tette, men derimot være en beskyttelse for skroget. Men du kan jo ha en lekkasje bak fenderlista, og da må du nesten fjerne fenderlista for å tette denne. Med din type fenderlist som er skrudd vil det nok også være en ide å bruke Tek7 i alle skruehull for å unngå lekkasje gjennom disse. Slike skruer skaper mange mulige lekkasjepunkter... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
tom-ass Svart 26.Juli.2010 Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 Tror egentlig at leksjen kommer fra et annet sted, men iallefall har jeg benyttet CAPTAIN TOLLEY med bra resultater før. http://maritim.no/product.aspx?id=7932&groupkey=007002060 Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Seesnake Svart 26.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 Men er det noen som vet om det sitter treskruer i denna fenderlista? og hva er fenderlista til dersom den ikke skal drenere bort vannet? Ville vel tro at det ikke skal ligge vann i mellom lista og skroget. vil vel skape vann inntreng i skjøen da vel? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.