Whistler Startet 26.Juli.2010 Del på Facebook Startet 26.Juli.2010 Jeg trenger en del materialer til et prosjekt jeg har gående. Nes trebåtverksted dukker stadig opp i google søk på de materialene jeg trenger, men sidene deres er litt knotete. Er det noen som har erfaring med dette firmaet? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Steffen Svart 26.Juli.2010 Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 (redigert) Han driver også med salg av sleder og utstyr til hundekjøring, og i den forbindelse har jeg handlet litt der. Jeg slutta med det etter at han først krevde forskuddsbetaling, og så måtte jeg mase flere ganger før han sendte varene. Har hørt om flere som sier det samme. Nå vet jeg ikke om det er samme folka som driver med båt da, men firmaet er det samme. Redigert 26.Juli.2010 av Steffen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 26.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 Ikke særlig sunne forretningsprinsipper med andre ord. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Tarsis Svart 26.Juli.2010 Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 Eg handlet furu staver til dørken der uten problem. Dei blei kuttet til avtalt lengde og sendt i posten. Sitér dette innlegget Link to post
Thompson Svart 2.August.2010 Del på Facebook Svart 2.August.2010 Må fraråde deg på det sterkeste fra å handle der. Handlet selv der høsten 09, bl. annet en del materialer og annen trevareproduksjon. Opplevde forsinkelser og brutte avtaler til den store gullmedaljen!! Gratulerer Nes! Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 8.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2010 Har også opplevd manglende leveranse etter forskuddsbetaling der, avventer oppgjør etter avbestilling.. Sitér dette innlegget Link to post
Moas-ark Svart 8.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2010 (redigert) Hva er det for material du skal ha? Hvis du kunde tenke deg en tur på svenskekysten, har Abrahamson trävaru på Orust det meste av trebåtvirke, de leverer til flere båtverft i sverige bla til Hallberg-Rassy, Har handlet noe der selv, veldig hyggelige folk!www.werner-abrahamsson.se/ Litt over en times kjøring fra Strömstad. ops! Var kanskje ikke en hel fersk tråd Redigert 8.Oktober.2010 av thomsped (see edit history) Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
SamH Svart 8.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2010 Takk for tipset :) Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 8.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2010 (redigert) Prøv å kontakte Hillestad Trebåt og Møbel i Svelvik. Lokal båtbygger med litt av hvert på lager! kan helt sikkert levere "precut" også! 40334191 Redigert 8.Oktober.2010 av Christensen (see edit history) Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Lady B Svart 31.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2015 Løfter denne. Prøvde å handle der i fjor, betalte på forskudd, men har enda ikke fått noen varer. Ei heller har jeg fått tilbake pengene. Skygg unna! Sitér dette innlegget Link to post
jerik Svart 25.Juli.2017 Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 Handlet for ca kr 5000 (gabon marine kryssfiner, epoxy,duk etc) ved oppmøte denne sommer. En tilgodelapp ble også tatt hand om. Hyggelig kar. Vet forresten ikke hvorfor denne tråden fra 2000 plutselig poppet opp(?) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.