Danmikal Startet 26.Juli.2010 Del på Facebook Startet 26.Juli.2010 Jeg har en Mariner 40 hk 2001 mod. 4 takter Denne får jeg til å starte, men jeg får ikke noe særlig med turtall på den. og når den har blitt litt varm så stopper den, og jeg må vente i noen min før jeg får start på den i gjenn. påhengsen får kjølevann, dette ser ut som om det virker som det skal. Hva kan dette være? er noen som har sakt at spolene kan være ødelakt? Hvordan måler jeg om spolene er ødelakt? Håper dere kan hjelpe meg :D Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.Juli.2010 Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 Har du sjekket bensintilførselen? Jeg har lest her inne at det kan være pumpeblære som har tatt kvelden. er visst ikke dyrt å bytte. Andre ting som pleier å tipses om er å bytte plugger. Sitér dette innlegget Link to post
Danmikal Svart 26.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2010 Alle pluggene er nye. Og er gnist i alle. Men det du anbetafte skal jeg skjekke;). Takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.