Jump to content

Humminbird 141c ekkolodd, hvor kan jeg få service?


Christensen

Recommended Posts

Som topic sier så trenger jeg å komme i kontakt med serviceverksted som kan feilsøke på det, ekkoloddet vil ikke starte når det slås på, kun noen svake pipelyder! Ekkoloddet er 3 år gammelt, fikk det i år av min far som har hatt det liggende, brukt to ganger før jeg fikk det og monterte det, fungerte i noen dager, men så var det slutt gitt! er det noen som skrur på disse eller er det bare å kaste det og kjøpe noe nytt??

Redigert av Christensen (see edit history)

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Link to post
Share on other sites

www.belanor.no har til nå importert humminbird, og de har garanti/reklamasjonsansvar. Dersom du har kjøpskvittering tilgjengelig, kan du ta kontakt med dem.

Her finner du et registreringsskjema som du kan fylle ut; da får du en tilbakemelding på epost med info om hvor det skal sendes, evt. får du et svar med ting du kan prøve først. Svært greie folk som ofte har en enkel løsning.

Slik gjør jeg det på jobb (Elkjøp), og det fungerer svært så bra.

Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig????

Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier!

Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring.

Link to post
Share on other sites

5 år. En plotter er ment å vare lengre enn 2 år, og da er det 5 år. Forbrukerkjøpsloven er krystallklar her. Dessuten har vi rettsavgjørelser som støtter opp om dette (mobiltelefondommen).

Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig????

Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier!

Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...