Tom Rør Startet 30.Juli.2010 Del på Facebook Startet 30.Juli.2010 Da jeg ankom Stavern i dag tidlig, sviktet landstrømmen min.Gode råd var da dyre, så jeg ringte Framnæs Maritime for å høre med dem om det kunne være en mulighet for å få hjelp. Det viste seg at de hadde en mann de kunne sende for å kikke på jobben.En hyggelig kar kom, og han feilsøkte fra landstrømkontakt på land, og helt inn i panelet for landstrøm. Der målte han fram feilen, og ikke nok med det, men "fault"lampa ble også slukket.Nå fikk jeg nesten et drypp på kjøpet, da strømmen plutselig gikk.Det var heldigvis hele brygga som hadde mistet strømmen. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 30.Juli.2010 Del på Facebook Svart 30.Juli.2010 Ble du endelig kvitt "fault" symbolet du har skrevet om i tråden som omhandler forskjell på norsk og svensk landstrøm? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Tom Rør Svart 30.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2010 Ja, helt til strømmen gikk på brygga. Da kom den tilbake. Spennende å se hva som skjer på neste brygge som jeg kobler meg til da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.