Jump to content

Musling 430 som lekker vann inn i mellomskroget

venture2076

Recommended Posts

Som overskriften sier, så lekker båten vann inn i mellomskroget. Jeg fikk lenset ut vannet, og var så dum at jeg ikke smakte på vannet først, om det var regnvann eller saltvann.

Uansett, tunnelen er tetter, og det ser ut som forrige eier gjorde det ganske profesjonellt. Jeg tror derfor ikke det er lekkasje fra tunnel til mellomskroget.

Det er også et hav av skruer, og fester fra cocpit ned til mellomskroget, i tillegg til en inspeksjonsluke akter inn mot motorfester etc, så det er jo nærliggende at disse områdene må tettes med Sica.

Jeg snakket også med Stingfisher på Tjøme i dag som gir helt utrolig service. Han sier at han muligens var den som lukket tunnelen i sin tid. Det er ganske kjente lekkasjesteder og jeg ble godt beroliget med at dette kunne de fikse, og også muligens forsterke akterspeilet. Jeg har en 50hk Merc på i dag og kunne gjerne tenke med en Yamaha 60hk neste år (to-takter).

Hører gjerne om noen har noen tips, og også om noen har erfaringer med Stingfisher.

Fortsatt god lørdagskveld!

• 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...