SE 305 Startet 2.August.2010 Del på Facebook Startet 2.August.2010 Var på ferie i Frankrike og kom over tre båter som var delvis sunket. Noen som greier å dra kjensel på denne? Sitér dette innlegget Link to post
SE 305 Svart 2.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2010 Her er bildet av den andre båten. Begge båtene er norskproduserte... Trist for en båt å ende slik:-( Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 2.August.2010 Del på Facebook Svart 2.August.2010 Tipper at den første er en Scand 26 HC?? Triste bilder.. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 2.August.2010 Del på Facebook Svart 2.August.2010 Er det mulig?? Ser ut til at iaf den ene har ligget en stund Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Snekker'n Svart 2.August.2010 Del på Facebook Svart 2.August.2010 Jeg blir lei meg når jeg ser slike bilder! Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Pathfinder Svart 2.August.2010 Del på Facebook Svart 2.August.2010 Franskmenn er gode på det med å aksjonere. Kan dette være en protest mot at alle kjendisene i Norge på død og liv skal markedsføre sin egen rødvin, champagne og Cognac?? Er vel ikke lenge til før Linni Meizter kommer med eget merke på polet. Sitér dette innlegget Link to post
Farco Svart 2.August.2010 Del på Facebook Svart 2.August.2010 Er vel ikke lenge til før Linni Meizter kommer med eget merke på polet. Husk at du er ikke på OT nå. Forøvrig er jeg enig i at hvilket merke båten(e) er har liten relevans til hvorfor de har sunket. Det har nok mer med eiern(e) å gjøre. Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
Due Svart 3.August.2010 Del på Facebook Svart 3.August.2010 Vil tro det er windy båter begge. Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsape Svart 3.August.2010 Del på Facebook Svart 3.August.2010 Minner meg om Windy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.