Hokky Startet 2.August.2010 Link til dette innlegget Startet 2.August.2010 Hei. Har en gammel Fjord 21 med Volvo Penta AQ130 og volvo 200 drev. Vurderer og sette i mercruiser v6 og mercruiser drev. Må jeg da isåfall skjære ut eller støpe på hullet i hekken?? Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
nimbussen Svart 2.August.2010 Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 hei da jeg en gang byttet i fra vp 280 drev til mercruiser alpa one måtte jeg støpe igjen hullet pga att volvo drevet var større og siden hele akterspeilet mitt var pilråttent så valgte jeg å bytte hele finerplata og støpe nytt en ganske stor jobb,men hvis treverket ditt er i bra stand så kan du få kjøpt en adapterplate i fra volvo til mercruiser mener att den koster nesten 5000 kroner Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 2.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 Takk. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Moyja Svart 2.August.2010 Link til dette innlegget Svart 2.August.2010 du kan kjøpe adapterplate Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Du må få tak i sjablongen til 290 drevet. Måle slik at høyden blir riktig. Deretter monterer du adapterplate. Dette blir sterkere enn om du skal støpe selv. I tillegg er det billigere Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Noen som vet hvor disse platene selges? Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 VP eller hos den sortedame (mercruiser) Mener det var VP som hadde disse til SX drevet som har samme hull som den sortedame Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 3.August.2010 Link til dette innlegget Svart 3.August.2010 Ehhh. Om "den sorte dame" er Mercruiser. Er da Volvo "den grønne kineser"??? Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Jeg kjøpte platen min hos Aktiv Marin i Lillestrøm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.