withsmann Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 stemmer for blåTann Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Chipsrederx85 Svart 8.August.2010 Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 Skal du ha noe søregnet: Mors Skrekk Lille Jævel Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 8.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2010 har vurdert mest dusjen siden eg får ein dusj hver gang eg kjører på ein bølge...andre meninger??? Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 9.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 stemmer for blåTann det er jo ingen tann... Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 9.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Takk for Spruten verse god :P:P Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 " Gult er kult" "LilleMy " "BlåDåren" Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Jørgen S Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Blue Er et passe kult navn Eller Blues. Kanskje Elwood? Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
withsmann Svart 9.August.2010 Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 det er jo ingen tann... nei men en tann er hvit, å blå er blå, tenkte siden båten var blå og hvit jeg da.... Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 9.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 Takk for Spruten var men som et navn ja kjønte det.... Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 9.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2010 irriterende dette klarer ikke å bestemme meg for navn på båten eg er ikke akkuratt så fantasifull når det gjelder det..... Sitér dette innlegget Link to post
Marius Sandtveit Svart 8.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2011 jeg har jo GH 10 skjøl som heller ikke er noe navn på, men jeg syns Gunn Hegna hadde vært fett siden det er det GH står for Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 12.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 navnet ble: Olga. og det på grunn av at mannen til søster til farfar hette torstein, og søsteren til farfar heter olga, olga lever en da men torstein er dø. derfor tenkte vi at siden torstein er død men olga lever så ble det torstein og olga i gjen ( siden jeg heter torstein) :crazy: ble litt forvirrene men håper dere forstår Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 12.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 navnet ble: Olga. og det på grunn av at mannen til søster til farfar hette torstein, og søsteren til farfar heter olga, olga lever en da men torstein er dø. derfor tenkte vi at siden torstein er død men olga lever så ble det torstein og olga i gjen ( siden jeg heter torstein) :crazy: ble litt forvirrene men håper dere forstår Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.