pfdloe Startet 3.August.2010 Del på Facebook Startet 3.August.2010 Har vært så heldig å få ødelagt den fremre veivtetningen på motoren min. For å kunne bytte denne må veivakselen holdes stille og verktøyet til det heter: 884 895-4 Låstapp för svänghjul, pumpinställning. Spørsmålet er om noen har dimensjonene på dette verktøyet eventuelt bare hvilke gjenger det er utvendig ? (tenker å lage denne) Haster litt! Sitér dette innlegget Link to post
pfdloe Svart 4.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2010 Nå har jeg fått noen av målene: Låsebolten er Ø:10mm (brukte en dor) Innvendig målt i gjengene Ø:17.5mm Så jeg har laget en 20mm lang Al.hylse med 17,5mm Ø utvendig og med et 10mm hull. Har brukt den idag og fungerte perfekt ! Hadde vært kjekt å hatt gjenger på den men det kan hende jeg får litt avtrykk av de når jeg er ferdig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.