Jump to content

Ny båt på plass


Brumle

Recommended Posts

Da har apstinensene lagt seg og "nye" båten er på plass på brygga. Ble høytidlig inviet i går med en tur på elva med venner ombord, pluss noen  :smash:  i båten etterpå. Patton kom også ned med gamlebåten vår for å se over nyanskaffelsen. Så nå er vinterens hobby prosjekter reddet. Er jo alltid noe en må forandre pluss noe utstyr som må inn.  

 

Bilde

 

Bilde

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

:smash: Gratulerer med ny båt. Dette så jo bare lækkert ut.

 

PS. Regner det så ille som det ser ut til

Ja nå i dag tidlig regnet det som bare fy, men nå ser det ut til at sola kommer igjen. Men båten blir nok liggende i dag. Har et par prosjekter på opplagshengeren for å få denne til passe på nye båten. Er jo desverre snart slutt på sesongen her hos oss

Link to post
Share on other sites

Ja nå i dag tidlig regnet det som bare fy, men nå ser det ut til at sola kommer igjen. Men båten blir nok liggende i dag. Har et par prosjekter på opplagshengeren for å få denne til passe på nye båten. Er jo desverre snart slutt på sesongen her hos oss

Grattis med flott båt :wink: Endel av stasen er jo å "fikse på" ting underveis :smash:

Her i Trondheim er det sommertemp., overskyet, stille med solgløtt og en og annen liten byge....

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Link to post
Share on other sites

Heisan Brumle...

Gratulerer deg med ny båt, blir spennende å se den. Blir nok ikke før til neste år men da tøffer jeg nedover igjen. Var å så på ei større snekke i dag så nå er det mulig at det blir å ha 2 båter ei stund framover. Regner med at det er lettere å selge den jeg har til våren....

Kos deg med nybåten....

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Etter personlig å ha beskuet nybåten må jeg få slutte meg til gratulantene. Her har designerne fått mye pent og fornuftig ut av 25 fot. En del småtteri er det å fikse på, gleder meg til å se hvordan den framstår til våren.

 

Gratulerer!  :cheers:

 

Tok et bilde av båten i går, hans gamle/min nye ligger fortøyd utenpå.

 

Patton

 

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Gratulerer både Brumle med nyanskaffelsen, og Patton med overtagelse av Brumle's "gamle" dame.....

:o)    :o)    :o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Etter personlig å ha beskuet nybåten må jeg få slutte meg til gratulantene.

 

Patton

Kjempebra at baatplassen medlemmerne kan handle, og være venner etterpå; det er et godt tegn. Gratulerer nok engang, til dere begge. :sailing:

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med ny flott båt. Syntes disse båtene (Bayliner) er noen av de få i denne størrelsen som kler flybrige. Hvilke prosjekter har du tenkt å gjennomføre i venter, og i hvilken prioriterings- rekkefølge?  :headbang:

Litt ekstra utstyr som ankervinsj, kansje baugpropell, pluss noe vedlikeholds arb, blir nok satt opp en prioriterings liste når båten kommer på land  :headbang:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...