Divemaster Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Gratulerer med ny båt .... har altid likt disse fra Bayliner ..... hadde en 21 fot Trophy i 1988 / 99, som jeg var veldig fonøyd med (når neg hadde funnet alle lekasjene.... fenderlisten er et svakt punkt.....). Kjempemye båt for pengene, og gode i sjøen... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Sira Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Den gamle eier`n henger seg på .Gratulerer med nyervervelsen.Vi har hatt 3 uforglemmelige sesonger med båten. Jeg kan love deg at det blir mange lange blikk etter den. 3 fots-syken er noe dr............. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Batdilla Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Fly og greier... Vil ha fly jeg og! Som OJ ville sagt det - Er det riktig av meg å stikke innom banken slik at også jeg kan få meg fly i 40 års gave om et par års tid? Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Er det riktig av meg å stikke innom banken slik at også jeg kan få meg fly i 40 års gave om et par års tid? JA ! Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
bliss X Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Fly og greier... Vil ha fly jeg og! Som OJ ville sagt det - Er det riktig av meg å stikke innom banken slik at også jeg kan få meg fly i 40 års gave om et par års tid? Gratulerer!Hva med en sjømann fly? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Gratulerer Brumle. Nå skjønner jeg hvorfor skuta til Kotnes er tilsalgs. Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Gratulerer med ny båt. Kjenner tidligere eier og båten fra før. Kjenner meg trygg på at du har fått en bra båt og att du får mye glede av den. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Brumle Svart 13.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Gratulerer Brumle. Nå skjønner jeg hvorfor skuta til Kotnes er tilsalgs. Ja, og der er det også ting på gang nå! Sitér dette innlegget Link to post
Hanto Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Grattis!!!! Skulle gjerne sett noen bilder av innredningen. Sitér dette innlegget Link to post
Broom 35 Svart 13.September.2004 Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Gratulerer med ny båt. Se flere bilde av båten DIN på min hjemmeside: http://home.online.no/~sbrarud/bayliner255...556tilsalgs.cfm Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 13.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2004 Gratulerer med ny båt. Se flere bilde av båten DIN på min hjemmeside:http://home.online.no/~sbrarud/bayliner2556tilsalgs.cfm Flotte sider og bilder du hadde på hjemmesiden din, og litt av skip du hadde der (Broom 35) Sitér dette innlegget Link to post
ynroenn Svart 19.September.2004 Link til dette innlegget Svart 19.September.2004 Gratulerer med kjempefin båt! Så den på glomma i dag! Til å være en 25 foter så den utrolig stor og velutstyrt ut! Men hekkbølgene var litt drøye.... :nono: (he, he, he, så lenge man holder godt på kaffekoppen så går det bra! ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.