Batilla Startet 4.August.2010 Del på Facebook Startet 4.August.2010 MaxSea 10 Har gått over til bærbarbar PC med 12 tommer skjerm. Syns det er unødvendig å kaste vekk plassen som de 2 linjene med bildemeny tar. Er det noen som har løsning på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 4.August.2010 Del på Facebook Svart 4.August.2010 Hva mener du med bildemeny? Cursordata, navdata og steeringdata slår du av og på i Displaymenyen. Hvor du vil ha datafeltene styrer du ved å trekke med cursor. Fontstørrelse og hvor gjennomsiktige feltene skal være styres også fra Displaymenyen. Sitér dette innlegget Link to post
Batilla Svart 4.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2010 Hva mener du med bildemeny? Cursordata, navdata og steeringdata slår du av og på i Displaymenyen. Hvor du vil ha datafeltene styrer du ved å trekke med cursor. Fontstørrelse og hvor gjennomsiktige feltene skal være styres også fra Displaymenyen. De du nevner er vel flytende vinduer? Det jeg mener er de to linjene øverst, som begynner med Senter og Layer. Tekstmenyen vil jeg selvsagt beholde. Se bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 4.August.2010 Del på Facebook Svart 4.August.2010 Trykker du F11 får du bort den øveste biten der det står kun Max sea og kartype. dersom du dobbelklikker på knappe og menyrekken på ett område uten knapp/meny får du disse to flytende, som du kan flytte rundt på skjermen. Da kan du i hvertfall sette de ett sted der de er mindre i veien. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 4.August.2010 Del på Facebook Svart 4.August.2010 På min Maxsea vil "Full Screen" fjerne øverste linje med layer og kartinformasjon, samt windowslinja nederst. Sitér dette innlegget Link to post
Batilla Svart 5.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2010 Trykker du F11 får du bort den øveste biten der det står kun Max sea og kartype. dersom du dobbelklikker på knappe og menyrekken på ett område uten knapp/meny får du disse to flytende, som du kan flytte rundt på skjermen. Da kan du i hvertfall sette de ett sted der de er mindre i veien. Den dobbelklikking hjalp veldig, nå har jeg dradd den til høyre side. Det "dumme" med widescreen er jo at det er så lite plass i høyden. Takker så mye Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.