jonniv Startet 4.August.2010 Del på Facebook Startet 4.August.2010 Er det noen som har noen gode eller dårlige erfaringer med disse motorene? Har kjøpt båt med en 2009 modell gått 30 timer. På testene jeg har funnet så ligger de vel sånn midt på treet hva gjelder støy, forbruk, aks ++ men hvordan er de i det daglige med tanke på feil og problemer. Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 4.August.2010 Del på Facebook Svart 4.August.2010 Har 80hk av denne, samme motor, forskjellig utveksling+software, ellers lik. Ingen problemer, bortsett fra en coil som takket for seg etter 20 timer, og på 3 sylindere fikk jeg ikke mer enn 4500 o/min...men garantisak. Er 3år mener jeg å huske, 5år hvis servicer taes på verksted. På blandet kjøring på en Ryds 510 GTI, ca 500kg+motor, bruker jeg ca 0,67 l/nm. Sitér dette innlegget Link to post
Å i sava Svart 8.August.2010 Del på Facebook Svart 8.August.2010 Har en 2007 115 merc EFI. Starter alltid greit og har fantastisk god ladespenning på 14,4v-14,6v. Etter batteriene er blitt fulle ligger ladespenningen på 14,2v-14,3v, Har en kamerat med Yamaha F250 og han sliter med ladespenning på 14,1v Min 115 har hatt et par episoder med å gå veldig ujevnt på lav turtall/tomgangs/dorgekjøring. Dette retter seg om jeg slår av motoren og starter den. Virker som et "PC" problem men skal skifte plugger for å se om det kan hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.