Manzon Startet 4.August.2010 Del på Facebook Startet 4.August.2010 Jeg har altså greid det store kunst stykket å punktere fordamperen (fryseboksen) i mitt Isotherm 85 Ltr kjøleskap . Har funnet ut at det selges nye fordampere. Problemet mitt nå er om det er noen i stavanger området som tar slike jobber. Må jo bytte fordamperen og fylle på ny gass. En annen ting er også hva dette koster. Kjøleskapet er fra 2007, og da er det jo litt dumt å bare kjøpe nytt vist det lar seg fikse. Og for de som lurer så var jeg så lur at jeg stakk en kniv inn for å skrape vekk litt is, var veldig forsiktig,men ikke forsiktig nok. Har nå lært at kniver ikke hører hjemme i frysebokser og kjøleskap... Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 4.August.2010 Del på Facebook Svart 4.August.2010 Kjøle & Instrumentservice, Sandnes, tlf 48 10 73 12, er oppgitt som serviceverksted for Isotherm kjøling. Sitér dette innlegget Link to post
Manzon Svart 4.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2010 Kjøle & Instrumentservice, Sandnes, tlf 48 10 73 12, er oppgitt som serviceverksted for Isotherm kjøling. [/quot Der kommer du bare til en telefonsvarer, virker lite operativt Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 4.August.2010 Del på Facebook Svart 4.August.2010 Tror kanskje at dette er et lite enkeltmannsforetak, og det kan jo hende at han har dratt på sommerferie. Termomarin er importør for Isotherm, og nederst på denne siden skriver de at "De fleste hvitevarereparatører vil også kunne reparere våre kjølesystemer". Da kan du prøve nærmeste hvitevareverksted, f.eks Spesialservice, Stavanger Elektro eller E-Service. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.