aga Startet 5.August.2010 Del på Facebook Startet 5.August.2010 Har ikike en slik båt selv nå, men lurer på å anskaffe. Men går det an å ta vekk akter cab uten for store problemer? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.August.2010 Del på Facebook Svart 5.August.2010 Finnes virkelig Halco 29 med akterkabin? Det har jeg aldri sett. Har du noen bilder av denne? De aller fleste slike har vel til nød to stikkøyer, og slett ikke akterkabin. Kan det være noe selvbyggergreier? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Anders_K Svart 5.August.2010 Del på Facebook Svart 5.August.2010 Alt går, men det er del arbeid. En her ute fjernet ac på en Bonanaza 28 for mange år siden, tror det var omfattende. Han holdt hvertfall på lenge. Men planlegger du godt så skal det nok gå. Index: Ja det finnes, hvis du trykker på Halco 29 her: https://baatplassen.no/i/index.php/topic/16347-halco/ Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
eysteind Svart 5.August.2010 Del på Facebook Svart 5.August.2010 Er vel mye enklere å kjøpe en uten akterkabin da? Sitér dette innlegget Link to post
aga Svart 5.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2010 Finnes virkelig Halco 29 med akterkabin? Det har jeg aldri sett. Har du noen bilder av denne? De aller fleste slike har vel til nød to stikkøyer, og slett ikke akterkabin. Kan det være noe selvbyggergreier? De finnes, ja. Men har ikke bildet. Saker er egentlig ikke om de finnes, men om det er mulig å fjerne den enkelt Sitér dette innlegget Link to post
aga Svart 5.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2010 Er vel mye enklere å kjøpe en uten akterkabin da? Enig i det, men det var et prisspørsmål. Det blir nok å kjøpe en uten. Men jeg hadde hørt at noen slike var bare å "skru" ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.