finnarne Startet 5.August.2010 Del på Facebook Startet 5.August.2010 I forbindelse med diverse andre tråder her, så må jeg innrømme at jeg aldri har hatt kule oppe de gangene jeg har ligget på svai, eller kjegle oppe når jeg har motorseilt. Det høres fælt ut, men Det er ikek så ilel som det høres ut. Det er ikke mange ganger jeg har ligget for svai, tror kanskje jeg kan telle det på 2 hender. Må vel innrømme at jeg har hatt motor og seil oppe samtidig noe mere, men da er det som regel mens man tar opp seilene, eller idet man tar de ned. Begge deler er kjapt gjort, og vanligvis er da motoren i fri, men det har nok også hendt at den har stått på sakte forover. Men jeg tenkte jeg skulle gjøre et lite søk, for å se hva de forskjellige butikkene hadde av ting. problemet er bare at jeg ikke klarer å finen det , hverken hos Maritim, Seatronic, Watski eller SeaSea. Mulig jeg er dårlig til å søke. Er det noen andre som kan hjelpe meg å finne dette ? Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Avsluttet_1 Svart 5.August.2010 Del på Facebook Svart 5.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.August.2010 Del på Facebook Svart 5.August.2010 FLOTT Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.