Mouche Startet 8.August.2010 Del på Facebook Startet 8.August.2010 Sittet og sett på denne seiljolla (rett utenfor vinduet) som nettop forlot Lillesand med et mannskap på tre. Noen som vil vedkjenne seg denne båten? Flott var den i allefall! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Sjøtunga Svart 8.August.2010 Del på Facebook Svart 8.August.2010 (redigert) Var det den båten, altså "Nikata" eller var det en annen av samme type? Jeg mener å ha lest om en eller norsk kakse som kjøpte seg en større Swan for et år eller to siden, kanskje det er den? Ellers var jeg i marinaen i Nelson's Dockyard på Antigua (Karibien) for halvannet år siden. Der lå bl a Maltese Falcon, verdens dyreste seilyacht: Det lå også et utall andre yachter i samme klasse der. Alle var høyglanspolerte og plettfrie. Dessuten lå også en Hanse 60 der, stakkar, den så ut som den var jolla til en av de andre. Swan'en hadde nok heller ikke nådd helt opp i det selskapet der, tror jeg, så "jolle" er kanskje rett betegnelse? Redigert 8.August.2010 av Sjøtunga (see edit history) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Mouche Svart 9.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2010 Var det den båten, altså "Nikata" eller var det en annen av samme type? Det var akkurat den båten. Har bodd noen år i Fort Lauderdale, også kalt yachtingcapital of the world, ikke langt mellom store båter der heller! Har også hatt gleden av å bo i to uker i egen bungalov på stranden rett overfor Nelson Dockyard på Antigua med kone og to små barn, også et greit sted å oppbevare kroppen sin litt, men bukta er ikke så stor så begrenset plass. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.