Jump to content

Hvem av dere har chartret denne yachten?

Mouche

Recommended Posts

Var det den båten, altså "Nikata" eller var det en annen av samme type? Jeg mener å ha lest om en eller norsk kakse som kjøpte seg en større Swan for et år eller to siden, kanskje det er den?

Ellers var jeg i marinaen i Nelson's Dockyard på Antigua (Karibien) for halvannet år siden. Der lå bl a Maltese Falcon, verdens dyreste seilyacht:

maltese-falcon-yacht-main.jpg

Det lå også et utall andre yachter i samme klasse der. Alle var høyglanspolerte og plettfrie. Dessuten lå også en Hanse 60 der, stakkar, den så ut som den var jolla til en av de andre. Swan'en hadde nok heller ikke nådd helt opp i det selskapet der, tror jeg, så "jolle" er kanskje rett betegnelse? :tongue:

Redigert av Sjøtunga (see edit history)

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Var det den båten, altså "Nikata" eller var det en annen av samme type?

Det var akkurat den båten. Har bodd noen år i Fort Lauderdale, også kalt yachtingcapital of the world, ikke langt mellom store båter der heller!

Har også hatt gleden av å bo i to uker i egen bungalov på stranden rett overfor Nelson Dockyard på Antigua med kone og to små barn, også et greit sted å oppbevare kroppen sin litt, men bukta er ikke så stor så begrenset plass.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...