2mr1 Startet 9.August.2010 Del på Facebook Startet 9.August.2010 (redigert) Hei igjen. Har Volvo B 20. I går luktet det bensin fra eksosrøret. I tillegg soter pluggene. Betyr dette at tenningen er feil? Har 2 stk Solexforgassere som jeg synes er vanskelig å justere, både hva riktig blanding luftog bensin angår, men også i forhold til turtallsregulatoren (skruene). Har noen et stalltips. Dersom jeg tar opp forgasserene og sjekker dem for dritt.må jeg skifte alle pakninger? 2mr1 Redigert 9.August.2010 av 2mr1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
volvo_penta_ Svart 9.August.2010 Del på Facebook Svart 9.August.2010 Driver med det samme selv om dagen, og minner litt mere om feil justerte forgassere enn tenning. Hvordan går motoren under belastning? fjusk eller kun at den lukter mye bensin? Vanskelig å starte? Tyder på at motoren din får for mye bensin siden pluggene er svarte. Det er mulig å åpne en forgasser å klare å sette den sammen igjen med de gamle pakkningene å få dette tett, men er selvfølgelig mye bedre å kjøpe et repsett når du først tar deg bryet med å åpne de, da varer de kanskje noen år lengere også! Sitér dette innlegget Link to post
thon Svart 9.August.2010 Del på Facebook Svart 9.August.2010 Det er nok gasserne ja. Går den på alle 4? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.