Jump to content

Neste prosjekt sikret, Fm type h 1935 modell


M/S Bastard

Recommended Posts

minner mistenkelig om en som sto annonsert her for en tid tilbake.

Setningen "stått ute uten tennplugg" var noe jeg bet meg merke i..

Har en kompis som er eksspert på retnings styrte sprengninger om det blir nødvendig med assistanse for å løsne stemper etc..

 

Men redd for å jobbe kan ingen beskylde deg for å være..

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Så du kjøpte denne motoren ja......

Har selv tittet på den som en mulig dele-motor, men det ble bare med tanken......

Gratulerer med enda et prosjekt!!!

Kjøpte du båten i Bergen også???

nei har ikke kjøpt båt enda, får ikke tak i selger for øyeblikket!

Men det er muligheter for kjøp av skøyte kanskje  :wink:

Link to post
Share on other sites

minner mistenkelig om en som sto annonsert her for en tid tilbake.

Setningen "stått ute uten tennplugg" var noe jeg bet meg merke i..

Har en kompis som er eksspert på retnings styrte sprengninger om det blir nødvendig med assistanse for å løsne stemper etc..

 

Men redd for å jobbe kan ingen beskylde deg for å være..

 

Suzuki

 

sylinderne er fylt opp med diesel, så da får det stå med det i noen uker først!

Tror ikke det skal sitte så veldig egentlig, men denne har jeg ikke dårlig tid med.

Link to post
Share on other sites

Men redd for å jobbe kan ingen beskylde deg for å være..

Nei, det skal være vist. Maken til pågangsmot og energi tror jeg ikke finns. Du, Bastard må ha' full fyr en vis plass :yesnod:. Men jeg misunder deg dit pågangsmot, skulle gjerne ha' hatt 10% av det.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Hei!

 

Jeg har ikke fått noe svar fra Gokstad enda, så jeg lurer på om den er noen på baatplassen.no som kanskje vet om noe info på FM´en jeg har(type H 1935mod.)

 

Til Gunga din!

Jeg så ikke det siste innlegget ditt før nå, men deler kan man sikkert skaffe seg gjennom kystlagene regner jeg med.

Ellers så er motoren komplett, bortsett fra noen skruer her og der!

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Jeg har ikke fått noe svar fra Gokstad enda, så jeg lurer på om den er noen på baatplassen.no som kanskje vet om noe info på FM´en jeg har(type H 1935mod.)

 

Til Gunga din!

Jeg så ikke det siste innlegget ditt før nå, men deler kan man sikkert skaffe seg gjennom kystlagene regner jeg med.

Ellers så er motoren komplett, bortsett fra noen skruer her og der!

Deler får du også tak i hos Fredrikstad motorfabrik, som ennå har et lite delelager.

 

Tlf: 69120055

Link to post
Share on other sites

.....Bilde

Du bastard30000 - sitter o ser litt på bildene. Motoren ligger tydeligvis ute under åpen himmel? Ville ha tatt av magneten i hvert fall, og lagret den tørt og godt. Tåler ikke mye vann disse gamle gnistmakerne......

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Pågangsmot er det ikke noe i veien med ,men energi... :rolleyes::lol:

neida, energien er der innimellom.

 

Og så er det greit og veksle litt på arbeid så man ikke går lei av det ene eller andre prosjektet :yesnod:

Prøver å forestille meg et fellesprosjekt mellom deg, Batdilla og EysteinD  :eek:  Strandlinjen der i nærheten måtte vel bli rødglødende :wink:
Link to post
Share on other sites

Prøver å forestille meg et fellesprosjekt mellom deg, Batdilla og EysteinD  :eek:  Strandlinjen der i nærheten måtte vel bli rødglødende :wink:

Tror ikke en svinghjulet på en motor konstruert av dom tre herrarna hade hunnit o gå

ett helt varv innan dom var igang med o modifiere motorn för att den skulle bli ennu bedre!

 

Sen tror jag ikke en låve hade varit tillräckligt för alle dingser o dupeditter en hangar hade

varit mer passande!!!!   :wink:

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...