Jump to content

Hvor kjøper dere deler til MD 21A ?

ut mot havet

Recommended Posts

Hei. Eg har forstått det slik at enkelte deler er vanskeleg å skaffe til denne motoren men ser at hos enkelte utenlandske firma også norske, er det deler til B utgaven, er dette like motorer bortsett frå enkelte kjøledetaljer? Er det nokon som har A utgaven og kan gi meg råd om kvar det er greiast å få tak i deler, eg har ikkje noko akutt behov men får vel det i framtida. Ser i ein annan tråd at eg bør etterteite toppen av og til, er det mange av dåke som gjer det?

Ingar har lagt ut MD21 info her: https://baatplassen.no/i/index.php/topic/6-md21-div-informasjon/

Forskjellen på A- og B-utgaven er varmeveksleren. A har platekjøler, B har rørkjøler. Impellerpumpa kan også være ulik. B-utgaven og seine utgaver av A har en 6-kantet type (lokket).

Ellers er det bare å søke på "MD21" her i forumet så får du opp masse treff.

Fagfolk kan ha rett...

Ingar har lagt ut MD21 info her: https://baatplassen.no/i/index.php/topic/6-md21-div-informasjon/

Forskjellen på A- og B-utgaven er varmeveksleren. A har platekjøler, B har rørkjøler. Impellerpumpa kan også være ulik. B-utgaven og seine utgaver av A har en 6-kantet type (lokket).

Ellers er det bare å søke på "MD21" her i forumet så får du opp masse treff.

Takk her var det nyttige opplysninger. Har kjøpt ein Viksund 880 med denne motoren men har ikkje fått henta den pga at eksosmanifolden lakk sjøvatn. Ein kar i Bergen prøvde å sveise men det førte til at sprekken vart større. ¨Nå er den innlevert hos Auto 23 som skulle støype i den. Håper at dette vert ein fullgod reperasjon. Ny manifold er ikkje i handelen i følge forhandler.

Redigert av ut mot havet (see edit history)

Har funne ei anna løysing: Ein kar på Stavanger kanten lager nye eksosmanifolder til MD21A, veit ikkje navnet på han endå, skal legge det ut når eg får det. Selger har bestilt ein til motoren min. Trur han lager den i svart stål og koker den i olje som ei slags "impregnering". Denne karen har laga til fleire motorer og det fungerer fint.

Redigert av ut mot havet (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...