DIYglenn Startet 12.August.2010 Del på Facebook Startet 12.August.2010 Tenker på å bytte ut impelleren på et par motorer. Ser Sierra har impeller fra 100,- til 250,- til de motorene jeg skal bytte på. Hvordan er kvaliteten på delene til Sierra? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 12.August.2010 Del på Facebook Svart 12.August.2010 Vet ikke hvordan impellerene er, men generelt sett er Sierra en av de største leverandørene på ettermarkeds marine deler, som også skal ha svært god garanti og kundeservice. Kan ikke se for meg at Sierra sine produkter er noe dårligere enn andre, mesteparten av delene lages nok på samme fabrikk som alle de andre selskapene som selger slikt. Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 12.August.2010 Del på Facebook Svart 12.August.2010 Jeg har brukt endel derfra, pakningssett til forgassere, filter, impellere etc. Stort sett bra. SYnes det virker som gummien i belgene er litt tynnere enn originale men de funker sikkert bra. MEN. Har opplevd av bensinfilter til GM V6 og V8 ikke ga nok fuel gjennomstrømning til en 7,4 (V8, 300hk) Vi klødde oss mye i hodet før vi fant ut hvorfor båten bare gjorde 30 i stedet for 40+ knop... Sitér dette innlegget Link to post
DIYglenn Svart 16.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2010 Ok, dette høres bra ut! Da tror jeg at jeg bestiller impeller fra dem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.