Jump to content

Båtnett nede i hele dag?

olpi

Recommended Posts

Det skjer jevnlig med www.baatnett.no men skjelden så lenge som nå. Det livnet til hos meg i kveld.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Uff da  :blush:   Virker det slik?? :yesnod::blush:

Neida, det virker ikke slik.

Det hele var ment som en fleip.

Jeg tok nesten feil selv jeg da jeg leste starten av tråden første gangen

men så sjekket jeg adressen en gang til   :wink:

Det er nesten litt skummelt med "det skrevne ord" både her og i e-post.

Det er ikke alltid like enkelt å vite hva senderen mener.

Uansett smilies eller hvilke tegn man skriver.

Så ta det med ro !

Len deg godt tilbake og tenk på en hærlig, solfyllt sommerdag på sjøen :)

Så ta det med ro ! Len deg godt tilbake og tenk på en hærlig, solfyllt sommerdag på sjøen :)

Det kan DU si :blush:   Ser du ikke under "vignetten" min at yogurtbegeret fortsatt står i hagen :yesnod: Pjolter har lovet meg båttur, men han er båtløs fortsatt :wink: Jobb (og anna elendighet) har hindret meg fra å gjøre ferdig, så jeg må satse på neste sommer :blush: Godt jeg har denne siten å kose meg med :wink:

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...