olpi Startet 13.September.2004 Del på Facebook Startet 13.September.2004 Har www.baatnett.no vært nede i hele dag eller er det hos meg det noe feil? Bare så rart at de ikke har klart å fikse feilen på en hel dag ... Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 13.September.2004 Del på Facebook Svart 13.September.2004 Ingen feil hos meg... Har vært på mange ganger i dag. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
SveinHa Svart 13.September.2004 Del på Facebook Svart 13.September.2004 Det skjer jevnlig med www.baatnett.no men skjelden så lenge som nå. Det livnet til hos meg i kveld. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
John_Kr Svart 13.September.2004 Del på Facebook Svart 13.September.2004 Har www.baatnett.no vært nede i hele dag eller er det hos meg det noe feil? Bare så rart at de ikke har klart å fikse feilen på en hel dag ... Du har helt rett, baatnett.no er nede......... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
jan Svart 13.September.2004 Del på Facebook Svart 13.September.2004 Virker her og ..Men for ett par dg.siden var den ute her og Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 13.September.2004 Del på Facebook Svart 13.September.2004 Sorry, var FOR rask denne gangen Trodde du skrev baatplassen.no Beklager :lol: Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Sylvester Svart 13.September.2004 Del på Facebook Svart 13.September.2004 Jeg har ikke hatt problemer med baatnett etter kl. 1700, har ikke prøvd før på dagen. Har www.baatnett.no vært nede i hele dag eller er det hos meg det noe feil? Bare så rart at de ikke har klart å fikse feilen på en hel dag ... Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Das_Boot Svart 14.September.2004 Del på Facebook Svart 14.September.2004 Sorry, var FOR rask denne gangen Trodde du skrev baatplassen.no Beklager :crazy: Marwin, Er du helt Båtplassen i hue eller.... ? Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 14.September.2004 Del på Facebook Svart 14.September.2004 Marwin, Er du helt Båtplassen i hue eller.... ? Uff da Virker det slik?? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Das_Boot Svart 14.September.2004 Del på Facebook Svart 14.September.2004 Uff da Virker det slik?? Neida, det virker ikke slik. Det hele var ment som en fleip. Jeg tok nesten feil selv jeg da jeg leste starten av tråden første gangen men så sjekket jeg adressen en gang til Det er nesten litt skummelt med "det skrevne ord" både her og i e-post. Det er ikke alltid like enkelt å vite hva senderen mener. Uansett smilies eller hvilke tegn man skriver. Så ta det med ro ! Len deg godt tilbake og tenk på en hærlig, solfyllt sommerdag på sjøen :) Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 14.September.2004 Del på Facebook Svart 14.September.2004 Så ta det med ro ! Len deg godt tilbake og tenk på en hærlig, solfyllt sommerdag på sjøen :)Det kan DU si Ser du ikke under "vignetten" min at yogurtbegeret fortsatt står i hagen Pjolter har lovet meg båttur, men han er båtløs fortsatt Jobb (og anna elendighet) har hindret meg fra å gjøre ferdig, så jeg må satse på neste sommer Godt jeg har denne siten å kose meg med Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.