Scand_550 Startet 12.August.2010 Del på Facebook Startet 12.August.2010 Hei. har idag et Quicksilver finfilter på motoren å vil erstatte det med "vanlig handelsvare" Det har også muligheten for avtapping av vann. Er dette noe eget til Mercruiser eller finnes det andre merker som jeg kan få på div verksteder. Har 10 mil til nærmeste båtbutikk å har ikke lyst å skru av filteret før jeg har erstatning klar. kan jo selvsagt bestille et men det må vel finnes andre merker som passer. Motor er 4,2 300 mercruiser 2004 mod Filter som er montert idag er Quicksilver Fuelfilter/waterseparator 35-807256 Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 12.August.2010 Del på Facebook Svart 12.August.2010 Går du på feks et bilverksted og oppgir nr på filteret så har de som regel en tabell som viser alternative merker. Jeg har brukt alternative merker et par ganger på mine 4.2 Mercruiser, har funker helt fint det. Eneste var at orginale var ca 1/2 pris.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.