laffus Startet 13.August.2010 Del på Facebook Startet 13.August.2010 Hei Til min 1996 Evinrude 25hk har jeg kjøpt en turteller (Stage6 - RPM telle fra speedoptiones), men får den ikke til å virke. Fikk dette til svar fra speedoptiones: Gir den absolutt ikke noe input signal i det hele tatt. Turtallet står bom stille på null? Da kan det være en ide å bytte til resistor plugger. Altså plugger som har R i navnet. Hos NGK er formatet fra f.eks BR(varmeverdi)f.eks. Altså BR før varmeverdi og lengdedesignering. Jeg har prøvd den på snøscootern'n min, og der virket den fint. Plugger som står på i dag er av typen: champion ql77jc4 Merkeforhandler påsto at dette er resistor plugger, men dette har jeg funnet ut at de ikke er! (inkompetente merkeforhaldere er noe vi sliter mye med i nord-norge ) Mitt spørsmål er som følger, hvilke plugger skal jeg bruke? Driter i hvilket merke det er, bare de funker i båten, og det står R i navnet... mvh. Lars Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 13.August.2010 Del på Facebook Svart 13.August.2010 Kortgjenget plugg med varme på 8-9 og med radiodemper. SE TABELL Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Mox1 Svart 13.August.2010 Del på Facebook Svart 13.August.2010 Hei ! Det stemmer at de pluggene du har ikke er R-plugger NGK's tilsvarende plugger heter BZ7HS-10 Z'en angir 'Inductive suppressor' (Se tabellen Glenn linker til) Du får prøve BR7HS-10. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 13.August.2010 Del på Facebook Svart 13.August.2010 Q står for dempet plugg!! Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 13.August.2010 Del på Facebook Svart 13.August.2010 Q står for dempet plugg!! (champion) Bernt Sitér dette innlegget Link to post
laffus Svart 13.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2010 takker for svar dette ble en plugg ingen hadde på lager, men har fått lagt inn en bestilling på en denso plugg, så vi får se om det funker når de kommer Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 13.August.2010 Del på Facebook Svart 13.August.2010 denso er et meget godt valg.... Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 13.August.2010 Del på Facebook Svart 13.August.2010 Både NGK og Denso er anerkjente plugger. Kjøper selv kun NGK. Uansett hva de skal brukes på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.