leopard Startet 13.August.2010 Del på Facebook Startet 13.August.2010 Jeg har byttet båt i år den "nye" er ca 2m lenger. Jeg har det gamle opplagsutstyret pressenningen blir jo da for kort, er det noen som har erfaringer med å bruke 2 presseninger. Evt hvor mye overlapp trengs og hvordan binde pressenningene for at de skal ligge rolig. Eller er det bedre å kjøpe en ny stor pressenning ca 10m Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 13.August.2010 Del på Facebook Svart 13.August.2010 går fint, bare ha litt overlapp, stativet mitt er nesten 15 meter langt, så måtte skjøte i fjor. ellers har biltema mye store/billige, en 10m koster ikke all verdens. jeg pleier vekte ned med surring mot henger, og spylervæske kanner. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 13.August.2010 Del på Facebook Svart 13.August.2010 hvorfor putte skuta i opplag i august Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 13.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2010 skal nok ikke i opplag før om et par mnd. men greit å ha litt oversikt over hva en trenger å kjøpe etter hvert Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 13.August.2010 Del på Facebook Svart 13.August.2010 Husker du hvordan du kneppet et knappetelt i forsvaret i hine hårde dager? overlappingen mellom teldukene der var jo "nesten" vanntett og vindtette :) Du kan jo forsøke med det samme prinsippet i overgangen mellom ny og gammel presenning og samtidig slå inn nye mansjetthull :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.