dralban Startet 14.August.2010 Del på Facebook Startet 14.August.2010 Nå har jeg endelig fått båten inn i garasjen og nå er det på tide å få byttet ut den gamle innredningen og rydde opp i diverse. Blir inspirert av alle andre som deler prosjektene sine her inne, så jeg må gjøre det samme. Legger ut bilder underveis, trenger sikker litt support!! Sitér dette innlegget Link to post
dralban Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 Sitér dette innlegget Link to post
dralban Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 Og plutselig var man i gang! Rart at det dukker opp ting man ikke visste man hadde!! Jeg vet faktisk ikke hva dette er, det har en sammenheng med varmen, men ikke rart den ikke fungerer. Har ikke vært koblet til heller. Sitér dette innlegget Link to post
dralban Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 14.August.2010 Del på Facebook Svart 14.August.2010 Mer! Mer! Slike prosjekttråder er kjempespennende. Lykke til. Gleder meg til oppdatering. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
dralban Svart 14.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2010 Mer! Mer! Slike prosjekttråder er kjempespennende. Lykke til. Gleder meg til oppdatering. Ikke noe fare! nå er alt ute og det er mye som skal gjøres før mai2011 ! Bare å følge med, trenger litt støtte. Har sikkert tusen spørsmål underveis! Sitér dette innlegget Link to post
Joda3300 Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Flott båt du har kjøpt deg, og ser ut som du gjør eit godt arbeid. gleder meg til å følge med videre, kjekt at det er flere som har joda båter her inne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.