Jump to content

NB 840-eigarar i Bergen?


JanB

Recommended Posts

Vurderer å kjøpa NB 840 og har fleire aktuelle i kikkerten.

 

MEN: Familien (les: spesielt kona :wink:) set store krav til planløysinga i vår kommande båt, og ho har aldri vore i ein NB 840.  Problemet er også at ingen av dei aktuelle båtane er heimehøyrande i Bergensområdet, der me bur.  Og me kjenner ingen med slik båt...

 

Før eg reiser rundt i landet på synfaring, og evt. startar forhandlingar om kjøp, skulle så gjerne resten av familien fått sjå korleis ein NB 840 er.  Er det nokon NB 840-eigarar i Bergen som kunne gitt oss ei lita omvising ombord?

 

Dei aktuelle kjøpsobjekta er frå første del av 90-talet, men me kan godt sjå på nyare.  Stort sett så har denne modellen halde seg lik.  Flybridge eller ikkje spelar inga rolle.  Det er dei innvendige løysingane som skal undersøkast.

 

Båtane som kan vera aktuelle for kjøp har nedsenkbart bord i forpiggs-lugaren.  Men om din bår har dobbelt-køye, så gjer ikkje det noko.

 

Håpar nokon kan hjelpa.  Det hastar faktisk litt.

 

Skulle du også vurdera å selgja din NB 840, så kan du kanskje slå to floger i ein smekk...

 

janb

Link to post
Share on other sites

Hmmmm, ingen som kan hjelpe deg. En sambygding til meg (kjenner dem ikke SÅ godt) har en NB, jeg mener å huske at det er en 840. Jeg skal ta en telefon til dem, å høre om du kan ta deg en tur. Båten ligger i Øygarden.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Nu har jeg snakket med naboen, han kan, kanske, vise deg båten på lørdag. Båten hans er fra 90-91, og med buesalong fremme. Jeg sender deg en IM, så kan du ringe meg. Det er muligt at jeg kan formidle kontakt med en annen, her fra Øygarden, som har en ca. 01 mod.

 

 

 

 

 

Hva med å kontake NB (selger ikke de selv i Bergens-distriktet?). Vet ikke akkurat hvor de holder til, men er ikke veien for lang får du vel sett båten der.

 

Du trenger jo ikke handle nytt for det  :confused:

Ikke dumt, de holder til helt nord på Askøy.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...