Jump to content

hva er båttorget for selskap?


m/s draugen

Recommended Posts

Fikk en selger fra overnevnt firma på tlf.i dag.Han hadde ett kjempetilbud,han kunne selge båten min på 14 dager hvis jeg forhåndsbetalte en sum på 675,-(tror jeg det var)Hvis ikke båten ble solgt innen da skulle han refundere dette beløpet og samtidig betale det min annonse på Finn.no kostet.

På dette svarte jeg at han kunne få det nevnte beløp etter at båten var solgt,men det gikk selvsagt ikke.Spurte så om dette selskapet var registrert i brønnøysundreg.,noe det var iflg."selgeren".Ble litt skeptisk så jeg etterspurte noen referanser fra tidligere kunder men da la han på............

 

http://mobil.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/verstingfirma-truet-erlend-med-inkasso-3264463.html

 

Noen flere som har hatt dette firma på tråden?

Link to post
Share on other sites

He he ja det har ringt meg to stk fra bla båttorget.

Begge telefonene var fra samme karen og representerte da forskjellige nettsteder.

Jeg hadde forøverig skrevet i annonsen at tlf selgere ikke skulle ringe.

fortalte han dette, det hadde ikke han sett så han skulle sjekke systemene sine og beklaget allt:)

Han ringte fra et lett mobilnr, å hørtes ut som en ganske ung kar:)

Hilsen Morten

www.ribtjenester.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...