zabica72 Startet 17.August.2010 Del på Facebook Startet 17.August.2010 Er det noen som kan hjelpemeg.Jeg får ikke e.post fra min kamera.Har prøvd alt men ingenting hjelper.Har sendt #108#e-post# men det skjer ingenting.har noen tips til meg. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.August.2010 Del på Facebook Svart 17.August.2010 (redigert) Har dette noe med båt og gjøre? Forsøk OT du! Redigert 17.August.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bitteliten Svart 17.August.2010 Del på Facebook Svart 17.August.2010 (redigert) ja -dette er da båtrelatert. Mange bruker denne som alarm i båt. Skjønner du Sjømann 22 Jeg ville forsøkt å resette kameraet og sette det opp på nytt. SMS kommandoen er #AM#1# - etter en stund ringer du kameraet igjen og for sms svar at du er "Master" så er det bare å programmere på nytt i denne tråden finner du mye om dette kameraet https://baatplassen.no/i/index.php/topic/46651-erfaring-med-v900-gsm-remote-cameraalarmovervaaking/page__p__628925__hl__%2Bv900+%2Bgsm__fromsearch__1#entry628925 Redigert 17.August.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.August.2010 Del på Facebook Svart 17.August.2010 Men? HVA? Du kødder? Kjønner ingenting her.... Confused La gå da............ Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bitteliten Svart 17.August.2010 Del på Facebook Svart 17.August.2010 ta av deg solbrillene og les linken jeg skrev - da skjønner du. Et utrolig kjekt kamera som også er alarm. Sender bilder til mobil og mail ved bevegelse i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.August.2010 Del på Facebook Svart 17.August.2010 ikke dumt, du som har funne den opp? Smart du! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.