Furet Startet 17.August.2010 Del på Facebook Startet 17.August.2010 (redigert) Hei igjen, Tiden går forferdelig fort. Båten jeg begynte på for 14 måneder siden skulle vært ute for lengst, men omsider fikk jeg satt den ut forrige mandag. Er litt igjen til første prøvetur. Mangler å få på plass elektrisk og slanger, samt å få tak i luftfilter / flammedemper til den. Er det noen som kan gi meg et tips om hvor jeg får tak i dette til en Solex fall-forgasser? Er det noen av dere som kanskje kan ha en liggende? Gasseren har 62 eller 65 mm hals, og er en fallforgasser (stående). Her er et bilde av hva jeg er på jakt etter: Samtidig lurer jeg på om noen vet rekkefølgen i kjølesystemet? Motoren har saltvannskjøling (bygges om neste år) og vanlig manuell kasse med inn / ut stusser for kjøling. Evt et bilde fra en av dere som har en slik motor hadde vært til stor hjelp Legger ved noen bilder av båten min før og etter en del timer. Stoler på at forumets eminente brukere kan komme med et innspill eller to ! Furet Redigert 17.August.2010 av Furet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.