morten_50 Startet 18.August.2010 Del på Facebook Startet 18.August.2010 Har problemer med og få start på motoren. Har fylt Diesel på tanken og fått luftet skikkelig. Når jeg vrir på nøkkelen tørner motoren men den får på en måte ikke "gnist". Har prøvt med startgass og da tenner motoren til men med en gang gassen er oppbrukt så er det ingen tegn til "gnist". Noen som har vært borti samme problem ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.August.2010 Del på Facebook Svart 18.August.2010 Tipper du ikke har fått luftet godt nok. Alternativt så har regulatoren hengt seg opp, men det pleier den ikke å gjøre uten at motoren ruser seg opp og stopper. Prøv å løse dyserørene fra dysene og kjør motoren rundt. Kjør til det kommer diesel ut, og stram til. Kommer det ikke diesel, så har du nok problemer med pumpe eller regulator... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
morten_50 Svart 18.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2010 (redigert) Har løsnet på dysene og når jeg tørner motoren renner det diesel ut der. Når jeg luftet der første gangen var det mye luft som kom ut, men nå kommer det kun ren diesel. Men skal det være motstand i pumpen ? Når jeg pumper på pumpen så er det ikke noe motstand, men når jeg pumper så kommer det diesel ut dysene og lufteskruen. Redigert 18.August.2010 av morten_50 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.