Fjordland Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Eneste problemet eg kan se, er at det blir jækla varmt . . . både strålevarme fra biten uten kjøling, og temperatur i motorommet som du sikkert kommer til å issolere i tilleg... Sitér dette innlegget Link to post
thon Svart 22.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Hvis jeg har på sånn eksosbandasje da? Den skal jo senke temperaturen betraktelig. Motorrommet skal isoleres ja:) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Kansje det hjelper. Har sjøl tenkt tanken på slik eksos..Men endte opp med denne store tunge tradisjonelle løsningen. De manifoldene eg bytta til er store og klumpete.. må faktisk av med manifolde for å komme til alle pluggene Sitér dette innlegget Link to post
thon Svart 22.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Hehe..jeg skal ihvertfall gjøre alt for å slippe å bruke dem;) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Lurer på om den originale "volvo penta" manifolden er slik du kommer til pluggene. Men eg måtte jo selfølgelig kjøpe noe "high performance" 4" greier... Sitér dette innlegget Link to post
thon Svart 22.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Hehe Har du noe bilde av det i båten din eller? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 (redigert) ingen bilder av motoren nei... ikke skal det taes bilder heller Har ikkje kommet så langt at det er fiksa opp enda, så det egner seg ikkje på trykk Redigert 22.August.2010 av Fjord21dc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
thon Svart 22.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Skjønner Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.