overoe Startet 18.August.2010 Del på Facebook Startet 18.August.2010 Vi skal kjøpe oss båt og har bestemt oss for Bavaria. Vi har en 33 Sport 2008 mod på hånd som har 160 timer gangtid og ser ut som ny. Vi har også sett på en 35 Sport 2007 mod. begge til nesten samme pris. På meg så virker det som plass er nesten lik og 33 fot har flere vinduer slik at den blir lysere nede og er litt bedre utstyrt en 35 foten. Noen sier at 35 fotern har elektronisk gir/gass overføring og det er ett stort + som gjør den mye mer lettkjørt. Er motakelig for gode råd. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 18.August.2010 Del på Facebook Svart 18.August.2010 Kontrollene skal du ikke legge så mye vekt på. Båten blir ikke mere lettkjørt av den grunn. Kjøp den båten du liker og se gjerne at båten har vært til den nødvendige service. Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 21.August.2010 Del på Facebook Svart 21.August.2010 (redigert) Jeg var ombord i begge på en båtmesse for noen år siden, det er klart best plass i 35 sporten. Vet ikke om elektroniske hendler skal være avgjørende for valget av båt, men jeg synes det er behagelig å manøvrere med. Har hørt det har vært en del tull med D3 motoren som vanligvis står i 33. Redigert 21.August.2010 av Ex. Grandezza 31 (see edit history) Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Bitteliten Svart 21.August.2010 Del på Facebook Svart 21.August.2010 Jeg ville ventet og sett på den nye Bavari 34 sport som er på gang. http://www.klikk.no/motor/baat/article592315.ece Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 25.August.2010 Del på Facebook Svart 25.August.2010 (redigert) 34 og 38 sport er fine bortsett fra en viktig detalj, slik som beskrevet i andre tråder her inne, løsningen med solseng på babord side vis-a-vis førerposisjonen. Synes 35 Sport er den fineste rent designmessig. Denne har også vært veldig populær. Mange synes 33 Sport har litt høyt fribord i forhold til lengden, mens 37 sport ser bedre ut da den strekker seg i lengderetningen. Redigert 25.August.2010 av mhemil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 25.August.2010 Del på Facebook Svart 25.August.2010 Jeg ville ventet og sett på den nye Bavari 34 sport som er på gang. http://www.klikk.no/...ticle592315.ece Neineinei ! Og jeg som trodde båtfeberen snart ville gi seg nå som høsten nærmer seg :-( Den var veeeldig fin !! Så forresten B38 Sport i Drammen under elvefestivalen - den hadde en ekstra badeplattform som var nedsenkbar. Gjorde båten ca. 1 meter lenger. Kul løsning! Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Oteren Svart 1.September.2010 Del på Facebook Svart 1.September.2010 Jeg ville ventet og sett på den nye Bavari 34 sport som er på gang. Bavaria 34 Sport m/ D6-370 fra (?)1,625 mill. Dette ser ut til å være en meget interessant båt. Endelig et Bavaria- alternativ i denne størrelsen med en motor. To motorer f.o.m 33 sport har vært eksluderende for en del potensielle kunder, pga service- og driftskostnader. Det blir spennende å se denne live. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.