snekkegutt Startet 19.August.2010 Del på Facebook Startet 19.August.2010 Hei Jeg skal kjøpe nye batterier til snekka. Har i dag gamle blyakkumulator-batterier. Lurer på om jeg skal kjøpe nye vedlikeholdsfrie med gele. Er det noen bakdeler med disse nye batteriene? Og kan jeg fortsatt bruke landstrøm/lader som før? Har i dag ett på 90 Ah og ett på 115 Ah. Bør jeg kjøpe 2 like store? mvh classic Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.August.2010 Del på Facebook Svart 19.August.2010 Jeg ville kjøpt nye bly/syre batterier. Enkle og greie å forholde seg til, lett å måle syrevekt samt fylle på vann, samt rimelige. Vedlikeholdsfritt i denne sammenheng betyr bare at de ikke kan vedlikeholdes, om noe av væsken fordamper pga av litt for heftig lading lar det seg ikke erstatte. Et åpent bly/syrebatteri derimot kan påfylles vann ved behov og vil med litt stell holde i mange år. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.