Boywonder Startet 19.August.2010 Del på Facebook Startet 19.August.2010 Jeg har nettopp fått nye puter i båten. Har gått fra skai til stoffputer fra Blu sea. Det jeg lurer på, er om det er greit å la slike puter ligge ute i all slags vær? solbleking vet jeg om. Tenker mest på regn... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
motor Svart 20.August.2010 Del på Facebook Svart 20.August.2010 Kvaliteten på stoffet er helt avgjørende. Det finnes idag svært gode stoff for den som er betalingsvillig. Har hatt Norske båter med dårlige trekk på setene. Har nå Finsk båt med suveren stoffkvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 20.August.2010 Del på Facebook Svart 20.August.2010 Jeg legger alltid putene ned i et stuverom, så sant det ikke er meldt kjempevær, og jeg vet jeg skal bruke båten i nær fremtid. Jeg vet ikke om putene tar noen skade av litt regn, men stoffet blir litt vått, og selv om innmaten er vanntett blir man litt våt i baken. Dette gjelder putene i en Yamarin skjærgårdsjeep. Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 20.August.2010 Del på Facebook Svart 20.August.2010 hva med måkedritt, det pleier ikke stoff å like! Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 20.August.2010 Del på Facebook Svart 20.August.2010 Du har ikke kalesje altså? da anbefaler jeg vannavvisende trekke for å ta over hver stol. sett igang og sy...:) Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 20.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2010 Båten er en helt åpen skjærgårdsjeep. Er ikke sikker på hva slags stoff det er, men jeg har gitt putene en dusj med impregnering, så får vi se hvordan det går. Fant utav at det går ann å få kjøpt trekk til konsollet idag, så da løser problemet seg. Da legger jeg bare putene som er foran under trekket. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.