Vikane Inlander Startet 20.August.2010 Del på Facebook Startet 20.August.2010 Leiter etter en bestemt type krok jeg skal bruke til å feste en presenning. Har hatt slike kroker før, men husker ikke hvor jeg fikk tak i disse, eller hva de i utgangspunktet var beregnet til, mener de var i messing eller tilsvarende. Har laga en liten tegning i håp om at noen skal skjønne hva jeg er ute etter, og hvor jeg får tak i slikt. Håper noen kan hjelpe her. Sitér dette innlegget Link to post
Vikane Inlander Svart 21.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2010 Absolutt ingen som har sett en slik krok med hull til skrue før ? Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 21.August.2010 Del på Facebook Svart 21.August.2010 Hvilken størrelse snakker vi om? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Snekker'n Svart 21.August.2010 Del på Facebook Svart 21.August.2010 Fant noen alternativer på Clas Ohlson. Denne? Denne? Denne? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Vikane Inlander Svart 21.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2010 Takker for svar, men er ingen av disse nei. Ser vel egentlig ut som en bøyd ståltråd, en "ring" der det går en skrue på ca 5mm gjennom, for deretter og gå videre ut i en krok. Sitér dette innlegget Link to post
Vikane Inlander Svart 21.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2010 Ligner vel egentlig mest på disse, om man fjerner gjengene og setter dem sammen er de slik jeg mener. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.August.2010 Del på Facebook Svart 22.August.2010 Det er ikke vanlig Fiskekrok vell? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
mons Svart 22.August.2010 Del på Facebook Svart 22.August.2010 Hvis de er store nok kan du kanskje bruke slike kroker som brukes til kalesjer der det er montert en strikk mellom duken og tøyet? Selges i tilfelle i alle båtbutikker. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.