Lars H. Startet 21.August.2010 Del på Facebook Startet 21.August.2010 Hei For seilinteresserte, så sendes regattaen live fra http://stss.se/play/ Lars H. pt. Käringön Sverige webcam fra båten her Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 21.August.2010 Del på Facebook Svart 21.August.2010 takker for tipset....lytter til CH81 også Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 21.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2010 Forrige natt lå det forresten en norsk regattabåt her som jeg hjalp med fortøyingene. Rar båt, uten kryssholdt så det måtte fortøyes i stag fremme og akter. Båten het forresten Farr Out, og da var det vel den gamle Fram XI til kong Harald? Lars H. pt. Käringön Sverige webcam fra båten her Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Roger jo Svart 21.August.2010 Del på Facebook Svart 21.August.2010 (redigert) Rar båt, uten kryssholdt så det måtte fortøyes i stag fremme og akter. Båten het forresten Farr Out, og da var det vel den gamle Fram XI til kong Harald? Du har nesten rett Lars, det er den gamle Fram X. Jeg ligger i Helgeroa som er hjemmehavnen til FARR OUT. Redigert 21.August.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.