jadal Startet 22.August.2010 Link til dette innlegget Startet 22.August.2010 Biltema kunne ikke hjelpe meg, Jeg har leitet huset rundt uten resultat. Men nå er jeg lei av at det blir hakk i alle cdene mine som har vært i båten så jeg vil over til mp3. Er noen som veit hvem spiller det har kommet biltemamerke på? Så jeg kunne hørt med andre forhandlere etter den kabelen? Eller om noen har tips av noe slag? Sitér dette innlegget Prosjekt: Mykt akterspeil Link to post
S/Y Ørnen Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 er et denne? http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Radio-og-TV/Multimedia/iPod-iPhone-kabel/ så finner du den hos alle AppleMac forhandlere, pluss Elkjøp Expert Clas Olson etc Sitér dette innlegget Link to post
thon Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Har du Iphone? Har du lader til Iphone? Da har du kabelen du trenger også. Sitér dette innlegget Link to post
jadal Svart 22.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Om en ser på bruksanvisninga på denne spilleren http://www.biltema.no/no/Bat/12-V/Elektrisk-tilbehor/BatradioCD-spiller/ ser en på side to hvem kabel jeg mener. Skal ta ut spilleren i morra og se om jeg finner noe merke/fabrikk og åssen den kabelen ser ut. Mins å huske at det var en 8 pins lik de gamle pionerpluggene. Sitér dette innlegget Prosjekt: Mykt akterspeil Link to post
Brodern Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Er det FM sender på Iphone ? Da kunne man jo overført lyd slik. Jeg har det på min Nokia, og det funker helt supert. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Bearded Beast Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 (redigert) hmm fulgte ikke den kabelen med spilleren ? forskjellen fra å gjøre det slik som trådstarter etterspør til slle gode forslag her blir at ipoden blir styrt fra bilspilleren Redigert 22.August.2010 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jadal Svart 22.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Joda, kabelen fulgte med den. Jeg veit bare ikke hvor den er. Det er derfor jeg har leita huset rundt:-/ Det er ikke iphone/pod jeg skal bruke men en gammel USB-penn på 2gb. Sitér dette innlegget Prosjekt: Mykt akterspeil Link to post
S/Y Ørnen Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 (redigert) Ja den er unektelig av det mer spesielle slaget, den tror jeg vel at du må bestille hos Biltema, de må jo kunne levere deler selv om noen der sa at de ikke kunne hjelpe deg? .......................... Redigert 22.August.2010 av MS Ørnen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jadal Svart 22.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Ja, jeg må nok gjøre et forsøk til. Men har fått hele Jæ..a Biltema litt i vrangstrupen. Jobber hardt får å sleppe å bruke penger der. Betaler heller 50% mere andre steder. Men jeg kunne jo prøvd i Lier, er vist en liten avdeling der. Kan jo være at de veit hvem som er kunde og hvem som er ansatt. I Mjøndalen har de som var ok slutta virker det som:-( Sitér dette innlegget Prosjekt: Mykt akterspeil Link to post
Brodern Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 har du sjekka hos datakjeden ? Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Bearded Beast Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 fram med loddebolten da å lage en DIN til USB kabel om det ikkje finnes å få kjøpt ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.