Jump to content

VHF- nødprosedyre for oppslag


Nils

Recommended Posts

Eg har nett fått omregistrert VHF til meg som eigar.  VHF-en i båten er gammal type, dvs utan DSC.   Kort tid etter innsendt melding om endring av eigar og båtnamn, kom bekrefting frå Telenor, med alle dokument med unnatak av nødprosedyre til oppslag.

 

Eg purra telenor, dei beklaga feilen og sende oppslaget straks, slik at dette var på plass dagen etter-  Bra!

 

Men, nødprosedyren var for VHF med DSC, og for personar med lite kjennskap til VHF vil oppslag av denne verka forvirrande, fordi brukaren kan komma til å bruka unødig tid for leita etter DSC alarmknapp, eller på å leita etter kanal 70 på VHF-en, før oppstart av nødkalling.

 

Eg ringde på ny til Telenor, dei gjorde på ny ein god jobb og svarte godt, men nødprosedyre for stasjonar utan DSS var ikkje tilgjengeleg lenger.

 

Spørsmålet er til Jo Eirik:  Vil den gamle nødprosedyra bli tilgjengeleg att som oppslag?

 

 

(ja eg har lasta ned pdf-versjon av nødprosedyre, men utskrift på laser i grått mot grå bakgrunnsgrafikk er ikkje vidare lett lesbart, spesielt ikkje om det er litt mørkt i rommet, og utskrift på blekkskrivar er ikkje vatnfast.)

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Hei Nils

Tror jeg har noen av den "Gamle" typen liggende. Send meg din adresse på IM så skal jeg sende deg en.

Vi holder nå på med en gjennomgang på hva vi skal trykke opp av diverse materiell, så da tar jeg med denne tilbakemelding jeg har fått her når dette nå skal vurderes.

Forøvrig er prosedyren identisk også på den nye, dersom du ser bort fra pkt. 1 og 2.

 

Mvh

Jo Eirik

Jo Eirik Vee

www.sjoassistanse.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...