Å i sava Startet 22.August.2010 Del på Facebook Startet 22.August.2010 Lurer på å få satt inn et kjølskap i min SP 655. Det mulige skapet i denne er bare 49cm høyt innvendig og ser at "alle" kjøleskap er 53cm eller høyere. Finnes det noen som er ned mot 49cm? Har vurdert å innrede skapet men synes dette blir så hjemmelaget og liker de små hyllene som er i et vanlig kjøleskap. Et alternativ er å strippe et brukt kjøleskap og beskjære innredningen/isolasjon så det passer i skapet i båten og gå for ny kompressor og kjøledel. Hadde egentlig planer om å lage kjøleboks i en benk men etter et par overnattinger i båten ser jeg at dette er et dårlig alterativ. Ble mye kaving med puter og at andre i båten måtte flytte på seg så "ned i benk" løsning har jeg slått fra meg. Tips mottaes med takk. :) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 22.August.2010 Del på Facebook Svart 22.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 22.August.2010 Del på Facebook Svart 22.August.2010 Kan kikke på et jeg har i bua her. Det går på gass/230/12v. Har brukt det på hytta Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Å i sava Svart 22.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2010 Hmm Minibar har vel ikke 12volt? Brodern; - Hadde vært artig med målet på en slik ja. Sitér dette innlegget Link to post
Farco Svart 22.August.2010 Del på Facebook Svart 22.August.2010 Dometic Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
Pathfinder Svart 22.August.2010 Del på Facebook Svart 22.August.2010 Man får jo kjøpt separate kjølekompressorer og kjøleelementer. Så da kan man i praksis bygge sitt eget etter de mål man har til rådighet. Litt mere jobb men fullt mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Å i sava Svart 22.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2010 (redigert) Farco; Så det var et her som kunne passe i høyden men bredde var det verre med... er usikker på om dette er 12v. Ser ut som hotellrom-sak. Pathfinder; Ja tenkte som sagt på det men jeg vil ha en skikkelig innredning som ser penere ut enn glatte flater som gjerne det blir med hjemmelaget. Finnes det innredning å få kjøpt? For ordens skyld: 40,5x49x43 (BxHxD). Jeg kan skjære gjennom innerliningen og øke dybden med 18-19cm. Jeg har en del begrensinger pga passersjersetet som er montert oppå dette skapet. Jeg kan nok øke dette litt men kommer da i konflikt med den utrekkbare "kokeapp- og vask-platen". Er mulig å bygge om hele opplegget men er redd for å ødelegge "linjene" inne i båten... Idéer mottas med takk. Redigert 22.August.2010 av Å i sava (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 22.August.2010 Del på Facebook Svart 22.August.2010 Jeg sjekker skapet i morra :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.