Jump to content

Hvor får jeg kjøpt CRC 3-36


John_Kr

Recommended Posts

Hei Folkens

Jeg fikk tak i en 5 liters dunk med CRC 3-36 en gang. Har brukt dette stoffet regelmessig på alle mine motorer båte på bil og båt.

 

Dette stoffet har en sterk korrosjonshemmende egenskaper. Må nesten si det slik at korrosjon på mine motorer etter at jeg har begynt å bruke dette stoffet er historie.

 

Nå er jeg tom og ønsker å anskaffe en ny dunk.

 

Hvor får jeg tak i dette produktet på 5 liters dunker.

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Godt gjort, jeg fant ikke frem på denne siden.

 

JA, det er dette produktet jeg er ute etter. Et fantastisk middel mot korrosjon. Jeg brukte dette stoffet regelmessig på min Johnson 115 Hk fra 1998, når jeg solgte den i vår så så den ut som ny. Har også brukt dette på mine biler i motor rom og på selve motoren. Alt ser ut som nytt. Tåler også en god del varme.

 

CRC 3-36 anbefales på det varmeste.

 

Skal kontakte dette firma - takker til dere.

 

NB!

Fant det ut - OPERA fungerer ikke på siden til Panvulk.

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Hei!

Hvordan bruker du dette stoffet, og hva er det det egentlig gjør?

CRC 3-36 Anti-korrosjon      

 

Jeg bruker en vanlig liten vannsprøyte å legger et tynt lag på hele motoren, både innvendig og utvendig.

 

Et smøremiddel som fortrenger og beskytter mot fuktighet. Danner en motstandsdyktig, nesten usynlig oljefilm som beskytter mot vann og luft. Kan påføres både tørre og våte flater. Som en beskyttende film på maskinerte metalldeler som skal lagres.

 

:rolleyes::yesnod:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...