Dalton Startet 24.August.2010 Del på Facebook Startet 24.August.2010 Jeg har endelig fått min nye kalesje fra Norsk Maskintrekk, og den ser helt fin ut. Men jeg trenger en "profillist" noe lignende den som sitter på endel campingvogner. Min kalesje har en snor som er innsydd i framkant, og som skal tres inn på ei list. Denne har vært laget av tre, men er ikke helt bra lenger. Tenker da mer i retning av aluminium, men hvem selger sånt i Østlandsområdet? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
tuffff Svart 24.August.2010 Del på Facebook Svart 24.August.2010 SeaSea på Rudsletta bl.a. Spayhoodskinne kalles den. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 24.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2010 Takk. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
tuffff Svart 24.August.2010 Del på Facebook Svart 24.August.2010 Eehhh... den heter naturligvis sprayhoodskinne mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Flybridge Svart 24.August.2010 Del på Facebook Svart 24.August.2010 Tips: Undersøk først hos en Caravan-forhandler. Tror du vil finne skinnen billigere der. (alle campingvogner har slike skinner) Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
tuffff Svart 24.August.2010 Del på Facebook Svart 24.August.2010 Tja, den koster et par hundrelapper for 2,5 meter på SeaSea. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 25.August.2010 Del på Facebook Svart 25.August.2010 Jeg bestilte denne listen fra et firma i Risør, men klarer (just nu) ikke å komme på bedriftens navn. Om du ringer en av produsentene som bruker denne listen, så er det sikkert veldig fort gjort å få det riktige navnet. Hør med Scand eller Nidelv, f.eks. ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.