Jensen_fra_Vest Startet 16.September.2004 Del på Facebook Startet 16.September.2004 En kolega til meg har kjøpt en Scand 26. Han er intereseret i å montere hardtop på båten. Jeg har sett på Scand's hjemmeside, men finner ikke noe der. Er der noen av medlemmerne som veit om går ann å få kjøpt en hardtopp ferdig, og i tilfelde hvor? Krever det ombygning av vindskjermen på båten? Han har snakket litt om å lage en selv og vil kanske prøve å lage den sånn at det er muligt å demontere den. Er der noen der har erfaringer med demonterbar hardtop? Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Baywatch Svart 17.September.2004 Del på Facebook Svart 17.September.2004 Da Scand 26 ble relansert i akselversjon tidlig på 90-tallet, mener jeg å huske at den kunne fås med hardtop. Om vinskjemen var lik den originale vet jeg ikke, men en telfon til Scand vil vel kunne oppklare dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.