Jump to content

våtromsbelegg på badeplattform

omh1

Recommended Posts

Vil ikke anbefale deg og legge noe slikt bakpå plattformen.. Litt vann, og det blir såpeglatt, og ender tilslutt med skade.... Legg treverk! :flag_bp: Teak er dyrt, så vist det ikke er en luksus båt du har, men bare en helt enkel familie/fiske båt, så ville jeg valgt teak etterligning :flag_bp:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Vil nok falme som sagt over her. Alle som trur det blir glattere en teak trenger du ikkje ta hensyn til, våtromsbelegg fåes med antiskli. Men om du får våtromsbelegg med teakmønster veit eg ikkje. Kunne vert verdt eit forsøk, men om det må av igjenn så vil eg tru du sitter med ein del limrester på badeplattformen.

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Hei

Enig med siste innlegg. Og ikke bry deg om alle de som sier at teak er det eneste som er godt nok for båt. De samme personene, inkludert meg, har båt av kunstfiber. Prøv det, og fortell oss med bilder hvordan det ble, det koster ikke mye. Det finnes mange sklisikre belegg som legges i dusjene på skoler og lignende, men om du får dem med teakmønster er usikkert.

Hvis det ikke blir en suksess, så blir det igjen noen limrester som kan ta noe tid å fjerne, men det blir jo det med mislykket teak eller teaketterligning også.

Lykke til.

Ragnar

hei

takk for alle (mer eller mindre) morsomme innlegg. Dusj blir det på plattformen (men ikke kabinett).... :giggle:

Foreløpig står støp av badeplattform for tur. Vi får se hvordan plattformen ser ut mht finish når den kommer ut av formen.

Jobben blir ikke startet på før om noen uker, så tiden vil vise.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...