egon08 Startet 25.August.2010 Del på Facebook Startet 25.August.2010 Hei. Jeg har forstått at River 350 "foretrekker" kort stamme. Men jeg har en Mariner 10 med lang stamme fra før, og vurderer å kjøpe en River 350. Hvordan vil dette fungere tror dere ? Sitér dette innlegget Mvh Arild Link to post
Ask Svart 25.August.2010 Del på Facebook Svart 25.August.2010 Hei Me har hatt River 350 sidan 2004. Motoren er ein 15 hk med kort stamma. Eg trur det vil gå fint med lang stamma, men det er ikkje ideelt. Dvs. at båten vil gå dårlegare fordi det er større motstand gjennom vatnet fordi stamma er lengre. 15 hk på denne båten er ikkje meir enn då må vera. Den planar greit nok med to vaksne og to barn. Dersom båten skal brukast som landstedsbåt så ville eg gjerne hatt ein 25 hk totakt. River 350 er godkjent for 20 hk. Ask Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 25.August.2010 Del på Facebook Svart 25.August.2010 mener den er godkjent opptil 25 hk med jockey sete Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.