Vrengen Startet 25.August.2010 Del på Facebook Startet 25.August.2010 noen som vet hvor man får pakninger til bowmankjølere? har et par stykker som skal renses og tenkte det var greit med nye pakninger Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 25.August.2010 Del på Facebook Svart 25.August.2010 Hei, Vil tro du får tak i det du trenger her: http://www.bowman.no/ Selv tok jeg med de gamle o-ringene til en lokal maskinforetning og fant tilsvarende der. Papirpakningen som lå mellom kjøler og termostathus skar jeg ut selv. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Vrengen Svart 25.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.August.2010 takker, er det vanlige o ringer som er brukt da? så ut som de var koniske på den ene siden. kan jo være de bare er blitt klemt sånn da. har bare fått opp oljekjøleren foreløpig Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 25.August.2010 Del på Facebook Svart 25.August.2010 I kjøleren som jeg hadde var det vanlige O-ringer. Men om du er i tvil så kunne nok en telefon til importøren være på sin plass :-) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.