Quantum Startet 16.September.2004 Link til dette innlegget Startet 16.September.2004 Gratulerer til Lars H, MVH og KaFarsken med 2 års dagen for innmelding på baatplassen.no Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
BEG Svart 16.September.2004 Link til dette innlegget Svart 16.September.2004 Gratulerer til Lars H, MVH og KaFarsken med 2 års dagen for innmelding på baatplassen.no Ikke glem å heise flagget den 19. Da er det min tur Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
John_Kr Svart 16.September.2004 Link til dette innlegget Svart 16.September.2004 Grattis gutter , jeg med mine 6 mnd er bare speungen. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Baltic Svart 16.September.2004 Link til dette innlegget Svart 16.September.2004 Hipp, hipp Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 16.September.2004 Link til dette innlegget Svart 16.September.2004 Synes slike tråder som dette er helt unødvendig. Skal vi i neste måned lage en ny tråd om de som jubilerer da, deretter en ny tråd om de neste jubilanter? Blir jo mange slike tråder fremover da ... Jeg har vært medlem i ett og et halvt år, gleder meg til en ny tråd som gratulerer meg når jeg også har vært medlem to år. Eller ikke? Nei! Dette blir for mye "koseklubb"-greier etter min mening. Men bevares, for takhøydens skyld, bare driv på ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.