Ketil M Startet 16.September.2004 Link til dette innlegget Startet 16.September.2004 Takk for at dette forumet finns. Takk for alle nyttige, underholdende, vettuge, advarende, oppfordrende og inspirerende innlegg!! Takk for at alt jeg har lest, lært og studert i utallige timer har kommet til nytte, og takk til alle som har bidratt med sin skjerv. Det som så enkelt begynte med en 13 fot Selco for moro skyld, har nå spredt seg videre til familie, venner og bekjente med det resultat at flere har fått dilla... Ville bare si takk, jeg.... Ketil. :discuss Og så fra min samboer: Min mann har blitt gal. Daglig tilbringes det mangfoldige timer foran, under, bak eller inni båten. Han er knapt kommet hjem fra jobb før han springer ut i garasjen med "bare "noe småtteri som er kjøpt på biltema eller en annen butikk som har båt-stash. Er det dårlig vær, så tilbringer han timevis foran datamaskinen med websider om; båter, motororer, og vet ikke hva. Navigering er noe som sikkert som skal læres utendørs, og ikke i en 50 M2 leilighet. Egentlig ganske ganske underholdende... Plaster og suss på panen ordner det meste... Hilsen til alle båt enker.. Marte. Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 16.September.2004 Link til dette innlegget Svart 16.September.2004 Båt er en trivelig hobby/livsstil,- det er vi enige om Med familie er båtliv virkelig en ting alle kan gjøre/oppleve sammen Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 16.September.2004 Link til dette innlegget Svart 16.September.2004 :discuss Og så fra min samboer: Min mann har blitt gal. Daglig tilbringes det mangfoldige timer foran, under, bak eller inni båten. Han er knapt kommet hjem fra jobb før han springer ut i garasjen med "bare "noe småtteri som er kjøpt på biltema eller en annen butikk som har båt-stash. Er det dårlig vær, så tilbringer han timevis foran datamaskinen med websider om; båter, motororer, og vet ikke hva.....................................................Hilsen til alle båt enker.. Marte. Hej Marte ! Han er ikke gal.......... det er ett fullt normalt beteende...................... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.