Jump to content

1000, millioner takk.


Ketil M

Recommended Posts

Takk for at dette forumet finns.

Takk for alle nyttige, underholdende, vettuge, advarende, oppfordrende og inspirerende innlegg!!

Takk for at alt jeg har lest, lært og studert i utallige timer har kommet til nytte, og takk til alle som har bidratt med sin skjerv.

 

Det som så enkelt begynte med en 13 fot Selco for moro skyld, har nå spredt seg videre til familie, venner og bekjente med det resultat at flere har fått dilla...

 

Ville bare si takk, jeg....

Ketil.

 

:discuss

 

Og så fra min samboer:

Min mann har blitt gal. Daglig tilbringes det mangfoldige timer foran, under, bak eller inni båten. Han er knapt kommet hjem fra jobb før han springer ut i garasjen med "bare "noe småtteri som er kjøpt på biltema eller en annen butikk som har båt-stash. Er det dårlig vær, så tilbringer han timevis foran datamaskinen med websider om; båter, motororer, og vet ikke hva.  Navigering er noe som sikkert som skal læres utendørs, og ikke i  en 50 M2 leilighet.  :sailing: Egentlig ganske ganske underholdende... Plaster og suss på panen ordner det meste...

Hilsen til alle båt enker..

Marte.

Link to post
Share on other sites

:discuss

 

Og så fra min samboer:

Min mann har blitt gal. Daglig tilbringes det mangfoldige timer foran, under, bak eller inni båten. Han er knapt kommet hjem fra jobb før han springer ut i garasjen med "bare "noe småtteri som er kjøpt på biltema eller en annen butikk som har båt-stash. Er det dårlig vær, så tilbringer han timevis foran datamaskinen med websider om; båter, motororer, og vet ikke hva.....................................................Hilsen til alle båt enker..

Marte.

Hej Marte !

 

Han er ikke gal.......... :drink:

 

det er ett fullt normalt beteende...................... :sailing:

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...